Bel ons gerust: 085 - 40 171 70
Whatsapp klantenservice: 06-40578660
Veel gestelde vragen
1. Hoelang van te voren moet ik reserveren?
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan om direct te reserveren. Vooral als uw gewenste datum in een weekend of een drukke periode valt. De kans is dan namelijk groot dat we snel zijn volgeboekt.
Reserveren is vrijblijvend en op elk gewenst moment nog te wijzigen of te annuleren. Weet u nog niet zeker hoeveel gasten er aanwezig zullen zijn? Dit kunt u bijvoorbeeld 5 dagen van te voren nog doorgeven.
2. Hoe werkt de betaling?
Nadat de opdracht succesvol is uitgevoerd sturen wij u pas de factuur per email op. Deze kunt u op uw gemak betalen via iDeal, creditcard of gewoon overmaken via uw bank.
3. Hoe werkt de bezorging?
Wij komen alles vers en op temperatuur bezorgen en bouwen alles netjes voor u op. Voor complete buffetten betaalt u bij ons geen bezorgkosten.
4. Wanneer worden de spullen weer opgehaald?
Tijdens de aflevering en het opbouwen van het buffet bespreken we met u wanneer wij de spullen weer kunnen komen ophalen. Meestal is dat de volgende dag, of indien gewenst dezelfde dag nog.
5. Moet ik dingen schoonmaken of afwassen?
Alle bijgeleverde spullen kunt u gewoon vuil in onze bijgeleverde boxen stoppen. U hoeft dus helemaal niks schoon te maken of af te wassen, dat zit allemaal bij onze service inbegrepen.
6. Kan ik de buffetten naar eigen wens aanpassen?
U kunt alle buffetten naar eigen wens laten aanpassen. Wij maken namelijk altijd alles dagvers in eigen keuken waardoor we erg flexibel zijn. Heeft u aparte wensen dan kunt u dat altijd met ons bespreken.
Nog meer vragen?
Neem gerust contact op via
info@culinair-catering.nl
Of bel ons op 085 - 4017170
WhatsApp klantenservice: 06 40578660
Menu
Over ons
Contact
Diensten
Contact
Whatsapp klantenservice: 06-40578660
Info en advieslijn:
085 - 40 171 70